sreda, 7. november 2012

Mitja Blagajac: Ambicije, volja, zaupanje

Priprave na 16. Slovensko konferenco o odnosih z javnostmi so v zaključni fazi. Ekipa je v polnem pogonu in pravo veselje je opazovati njihov zanos in predanost. Dekleta in fantje imajo pred seboj le en cilj: kolegom pričarati tri nepozabne dni izobraževanja, druženja, povezovanja, izmenjave mnenj in zabave.

Spomladi, ko smo s kolegi iz uprave in programskega odbora pričeli s pripravami, se je vse našteto zdelo tako daleč in tako nedosegljivo. Odkrito lahko povem, da smo se bali »krize« in posledično slabše udeležbe, ukvarjali smo se s financiranjem in optimizacijo stroškov, aktiviranjem članstva za pomoč pri pripravi konference in seveda skušali identificirati ključne ambicije konference – torej tiste izzive, na katere želimo skupaj z udeleženci poiskati odgovore. Skrbelo nas je, kako bomo omogočili prisotnost kolegov iz javnega sektorja, kjer so varčevalni ukrepi zarezali tudi v sredstva za izobraževanje, kako omogočili sodelovanje čim več študentom ter po stažu mlajšim kolegom in seveda, kje za »manj« denarja dobiti prvovrstne predavatelje, ki bodo povečali zanimanje za udeležbo.

Ne glede na skrbi in tveganja smo se odločili, danes sem prepričan, da prav, za optimističen, ambiciozen in v prihodnost usmerjen koncept, hkrati pa konferenco iz Podčetrtka preselili na Obalo. Programski odbor je rdečo nit konference poimenoval Preporod – pojem z izjemno močnim sporočilom, veliko težo in odgovornostjo. Odgovornostjo, ki se je polnih 20 let staro društvo ne sme izogibati. Preporod pravzaprav pomeni identifikacijo izzivov in priložnosti, ki so pred nami. Prinaša možnost samorefleksije, premišljenega pregleda stanja stroke pri nas in primerjav s tujino. S poglobljenim sodelovanjem z Društvom za marketing, Združenjem Manager ter Društvom novinarjev smo na eni strani zagotovili zunanji kritični pogled na naše delo ter na drugi strani možnost usklajevanja pričakovanj in spodbujanje sodelovanja v prihodnosti. Poti iz krize (stroke, gospodarstva, politike, vrednot) nam bodo pomagali odkrivati veleposlaniki, minister, managerji, predsedniški kandidati oz. vodje njihovih kampanj, predstavniki medijev, kreativci, trenerji razmišljanja, raziskovalci, analitiki, izkušeni govorci iz tujine in izbrani predstavniki slovenske stroke. Skupaj z Londonsko šolo za odnose z javnostmi smo pripravili tudi pol-dnevno praktično usposabljanje za upravljanje družbenih medijev in skupnosti. Ja, Preporod bo res vsebinsko in zasedbeno bogat.

Sam sem izjemno vesel, da je program (in s tem ambicije organizatorjev) pritegnil veliko zanimanje slušateljev in pokroviteljev. Prostih je le še nekaj mest, hotel je moral poskrbeti za dodatne kapacitete, pokrovitelji pripravljajo pestro obkonferenčno dogajanje. Ponosen sem, da se je ekipa uspešno pregrizla skozi goro izzivov in ima voljo do konference pripraviti še presenečenje ali dve =).

Seveda pa se ob vsem naštetem zavedam dejstva, da se s konferenco preporod pravzaprav šele osmisli. Za izgradnjo trdnejšega ugleda ter globljega zaupanja v stroko in praktike moramo še več vlagati. Predvsem v izmenjavo in prenos znanj, krepitev digitalnega razmišljanja, merljivost rezultatov – vpliv na poslovne kazalnike ter medsebojnega sodelovanja. Prav mi, komunikatorji, moramo znati dokazati, da kovačeva kobila ni prav zmeraj bosa.
******

Mitja Blagajac je podpredsednik Slovenskega društva za odnose z javnostmi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar